kampanie adwords

Na czym polega i jak działa kampania AdWords

Kampania AdWords to promocja w wyszukiwarce Google. Wyniki reklam Adwords są zaprezentowane na górze i po prawej stronie wyników Google oraz na stronach przestępujących do programu z Google. System ten jest oparty na modelu Pay Per Click (płać z kliknięcie), czyli zapłacimy za kliknięcia w reklamę. Ogromną zaleta tej formy reklamy jest to, że wyświetlana jest ona dopiero gdy dana osoba czegoś poszukuje, tym typem reklamy docierają do klientów potencjalnie zainteresowanych Twoją ofertą. Panel do zarządzania reklamą AdWords jest wyjątkowo mocno rozbudowany, można co prawda w łatwy sposób uruchomić reklamę w Google, jednak dalsza jej obsługa, a w szczególności optymalizacja może niedoświadczonemu reklamodawcy zająć dużo czasu. Opracowanie i analiza kampanii pozawala nam na dokładniejsze wybranie słów kluczowych, cen, a często i witryny internetowej do potrzeb klientów. Dlatego dość populanrną usługą jest obsługa kampanii Adwords.

kampanie adwords

Dla kogo dedykowana jest kampania AdWords?

Kampanie Adwords są stałym elementem strategii marketingowej większości średnich firm. Jest to stabilna metoda promocji o czym przekonało się już wielu osób. Mimo to sporo reklamodawców uruchamia kampanie, które nie przynoszą oczekiwanego zwrotu z inwestycji. Co jest celem kampanii Adwords Przed rozpoczęciem reklamy w Adwords należy zadać sobie trzy następujące pytania:

  1. Co oczekujemy od kampanii ?
  2. Jakie cele powinna spełniać, abyśmy mogli stwierdzić, że pracuje wystarczająco?
  3. Po czym poznamy, że cel został zrealizowany?

Powinniśmy pamiętać, że założenia są zależne od rodzaju firmy, środków na reklamę i pozostałych czynników. Sklep www z pewnością postawi na sprzedaż i wzrost liczby odwiedzin Dla sieci sklepów sprzedających multikanałowo założeniem może być zarówno sprzedaż online oraz wzrost sprzedaży offline. Dla lokalnego sprzedawcy dobrym celem będzie np. wypełnienie formularza kontaktowego, natomiast dla dużej korporacji odpowiednim celem może być generowanie zainteresowania nowym produktem lub zwiększenie ilości osób zapisanych na newsletter.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here